W Polsce można znaleźć sporo konotacji pomiędzy przemysłem odzieżowym, a branżą muzyczną. Oczywiście, w innych krajach świata, szczególnie na Zachodzie, również jest to widoczne.
Poświęćmy temu tematowi kilka zdań i postarajmy się go zgłębić. Branża muzyczna często współpracuje z producentami ubrań.
Artyści estradowi, jako że często pojawiają się w mediach i są osobami publicznymi, potrafią znakomicie promować ubrania. Coraz częściej zdarzają się przypadki, w których to sami artyści decydują się na stworzenie własnej kolekcji ubrań.
Najczęściej starają się ją bezpośrednio łączyć ze swoją działalności muzyczną, co pozwala im mieć darmową i skuteczną reklamę. Zazwyczaj w ten sposób sprzedaje się koszulki czy też bluzy, a rzadziej buty czy spodnie, chociaż i takie sytuacje mają miejsce.
Współpraca pomiędzy branżą muzyczną i przemysłem odzieżowym zdaje się bardzo dobrze sprawdzać. Te dwa światy bardzo się do siebie zbliżyły w ostatnich latach i tak też chyba pozostanie w najbliższym czasie.